ВІКТОРІЯ ПУШКЕЛЯ
Щоб бути справжнім вихователем, насамперед треба бути по-справжньому вихованим самому. А ще вміти щиро хвилюватися за кожного, дбати про якість найдрібніших деталей, мати благородне серце і тонку душевну організацію - інакше дитину не відчути, не зрозуміти і не навчити. Рідкісне поєднання цих рис - наша Віка.
ДОСВІД РОБОТИ: Працює вихователем на “Вершині” вже 6 років. Але складно вимірювати досвід роками, коли кожна секунда має цінність, коли кожна мить наповнена творчістю і вигадками для дітей та разом з ними.
ДЕВІЗ : “Бути завжди собою” - це важливо як для дитини, так і для вихователя.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Любов виховується любовʼю, доброта - добротою, життю навчає лише життя.
ОЛЕНА СКАЛАУХ
Розумiння вихователя у садочку як працівника, який певний час перебування дитини у дошкільному закладі просто доглядає її, вже давно відійшло у минуле. Насправді ж вихователь і є першим вчителем, не за назвою, а за сутністю. Тому важливо, щоб вихователь був справжнім професіоналом, який постійно удосконалює свій рівень, володіє глибоким розумінням сучасних педагогічних тенденцій та інновацій. Участь у науково-педагогічних конференціях, авторські дидактичні ігри та посібники, власні освітні статті - вагомий внесок Олени у розвиток сфери дошкільної освіти і наша гордість. А для дітей вона - насамперед чесний і добрий друг, людина, яка допомагає відчути себе значущими та важливими, надихає на навчання та подолання труднощів.
ДОСВІД РОБОТИ: Вагомі 15 років педагогічного стажу
ПРОФЕСІЙНІ ДОСЯГНЕННЯ: За результатами багаторічної праці і науково-методичної діяльності Олені присвоєно звання «Старший вихователь» та кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії».
ДЕВІЗ: Не зупинятися на досягненнях, кожного дня створювати ігрове, цікаве і освітнє середовище, в якому кожна дитина може розкрити свою уяву, розвинути творче мислення та соціальні навички.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Кожна дитина - це книга, яку ми допомагаємо відкривати і писати сторінку за сторінкою, наповнюючи її знаннями, турботою і любов’ю.
ЕЛЛА ПОПОВА
У кожному дитячому садку повинна бути така людина, для якої робота з дітьми - справжнє покликання. Це покликання змушує людину змінити спочатку обраний професійний шлях і займатися тим, що велить серце. А ще - виховує в ньому почуття гумору і вчить бути справжньою казкаркою ... Здогадалися? Тоді ЗНАЙОМТЕСЯ!
ДОСВІД РОБОТИ більше 10 років у молодших класах середньої школи, дитячих садках і індивідуальному навчанні дітей.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: товариськість і відповідальність, так необхідні в роботі з дітьми та їх батьками. А ще - працьовитість, оптимізм і почуття гумору.
ДЕВІЗ: Дитина має право на емоції та їхнє вільне вираження.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: З любов'ю і турботою до кожної дитини!
КСЕНІЯ СЕМЕНЕНКО
Якими якостями повинен володіти адміністратор, який працює на Вершині? Думаємо, щонайменше він повинен бути справжнім сталкером ... Знайомтеся!
Має ДОСВІД РОБОТИ з організації туристичних поїздок, роботі з документацією і великими обсягами інформації.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: відповідальна, комунікабельна, чуйна, стресостійка, неконфліктна, доброзичлива, а ще - грамотна, розумна, добра і красива) Ідеальний гід для підкорення найскладніших вершин!
ДЕВІЗ: Завжди і в усьому потрібно шукати позитив!
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Головне в житті вміти спуститися з висоти своїх знань до незнання вихованців і разом з ними здійснити сходження.
ОЛЬГА СИДОРОВА
Займається постановками дитячих вистав, написанням сценаріїв, музичним оформленням творчих проектів та проведенням театрально-ігрових тренінгів. Працює у галузі педагогіки і театру з 1999 року. Займається з дітьми 5 - 99 років, тому що твердо впевнена, що в кожній людині до кінця його днів продовжує жити дитина, і театральна гра допомагає їй долати «дорослу» несвободу та інертність.
РУСЛАНА СКИБА
Адміністратор - це не просто менеджер, який вчасно відповідає на телефонні дзвінки і комунікує з клієнтами. Для нас важливо, щоб людина, яка організовує процес життя садочка, розуміла цей процес зсередини.
А тому ДОСВІД РОБОТИ вихователем дитячого садочку і комунікації з дитячим колективом для нас дуже важливий. У нашої Русі він є. А у діточок завжди є надійний друг, який завжди зможе знайти найулюбленішого героя для розмальовки, завжди зможе передати батькам не тільки важливу організаційну інформацію, а й теплі “вітаннячка” від малечі.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: комунікабельна, відповідальна, доброзичлива, активна, грамотна - і це надихає!
ДЕВІЗ: Якби життя було передбачуваним, воно перестало б бути життям і залишилося б без смаку
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Дитина - це не посудина, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити
ЛЮБОВ ШЕВЧЕНКО
Має вищу освіту та багаторічний досвід роботи в системі М. Монтессорі. Вміло і неординарно комбінує кращі особливості традиційних та сучасних методів виховання і навчання дітей. Має позитивний досвід роботи з дітьми з різними особливостями розвитку. Основний акцент в роботі робить на розвиток пізнавального інтересу дошкільників. Педагог вищої категорії. Педагогічний стаж – 25 років.
ДАР‘Я ОСТРІВНА
Знайомтеся, це наша - Даша! Саме вона йде на роботу танцюючи і заряджає своїм позитивом кожен куточок нашої Вершини. Даша знаходить унікальний підхід до кожної дитини, з нею завжди захоплююче, весело і драйвово. Вона справжнє втілення Мері Поппінс в реальному житті.
ДОСВІД РОБОТИ: Не дивлячись на такий юний вік, має 8 років викладацького стажу, є організатором розважально-пізнавальних програм, свят і майстер-класів.
ОСОБИСТІ ДОСЯГНЕННЯ: багатократна учасниця та переможниця чемпіонатів України в області сучасної хореографії; організатор Всеукраїнського фестивалю вуличного мистецтва в м. Суми; в своїй роботі використовує творчий підхід, синтезуючи знання і прийоми педагогічних методик.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: амбітна, енергійна, комунікабельна, а ще дуже добра, чуйна і креативна.
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Ділитися не тільки знанням і досвідом, а віддавати дітям частинку своєї душі.
НАТАЛІЯ МІАТОВА
Як вибрати для свого малюка першого вихователя? За якими прикметами його шукати? Перш ніж ви вивчите досьє всіх можливих претендентів, обов’язково погляньте їм в очі. Якщо ці очі посміхаються вашому малюкові щирим теплом, випромінюють добро і дарують маляті впевненість у безпеці, - ви знайшли самого СПРАВЖНЬОГО вихователя. Але ми для вас знайшли його ще раніше! .. ЗНАЙОМТЕСЯ!
ДОСВІД РОБОТИ: Майже 20 років працює в сфері обслуговування. Має солідний досвід спілкування з людьми різного віку.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: Її доброта, життєрадісність, чуйність, відкритість допомагають створити для дітей по-справжньому теплу сімейну атмосферу. А розвинена фантазія, дбайливість і легкість в спілкуванні допомагають малюкам подолати всі складнощі адаптації до життя у дитячому колективі.
ДЕВІЗ: Хочеш бути почутим дитиною, вмій спочатку любити, а потім - вчити!
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Перший вихователь для дитини повинен бути таким же добрим, як його мати, і таким же мудрим, як всі мами світу.
АНАСТАСІЯ КАРТУШИНА
Яким ви уявляєте викладача іноземної мови для своєї дитини? Грамотним, розумним, активним, товариським, здатним стати справжнім другом і чарівником, який з легкістю перетворює незрозуміле в рідне? ... Тоді знайомтеся!
ДОСВІД РОБОТИ: Викладацький стаж - понад 5 років. З 2015 року працює в Центрі розвитку та Дитячому садку "Vershina" викладачем англійської та іспанської мов для дошкільнят та дітей шкільного віку (групові заняття, індивідуальні заняття)
ОСОБИСТІ ДОСЯГНЕННЯ: 2015-го. - отримала сертифікат про закінчення "American English Center" (the advanced level of instruction nine semester (378 hours) of American English Center`s English language Course). З 2016 р. - активний діяч Молодіжної ради Дніпра. Займає посаду керівника секретаріату глави Молодіжної ради Дніпра та керівника відділу просвітницької роботи. З 2016 постійний учасник всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій студентів та молодих вчених.
ДЕВІЗ: Міняй в своєму житті те, що можеш змінити. Шукай сили прийняти те, що змінити не можеш і проси мудрість, щоб відрізнити одне від іншого.
Своє ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО може висловити словами А. Дістервега: "Привчай учня працювати, примусь його не тільки полюбити роботу, але настільки з нею зріднитися, щоб вона стала його другою натурою, привчи його до того, щоб для нього було немислимо інакше, як власними силами що-небудь засвоїти; щоб він самостійно думав, шукав, виявляв себе, розвивав свої дрімаючі сили, виробляв з себе стійку людину ".