Підготовка до школи

Вік 4 – 7 років
Кількість занять на тиждень 2
Кількість дітей у групі до 6

Опис

Сучасні батьки все серйозніше замислюються про те, як підготувати своє чадо до важливої події — вступу в школу: чому навчити? що розвинути?, які навички набути?.. І тому збори до школи з кожним роком все більш нагадують підготовку альпіністів до сходження. Але що ж це таке - підготовка до школи?

Для нас відповідь є очевидною. Готуючи до школи, ми не тільки допомагаємо дитині адаптуватися до систематичного процесу навчання і спілкування з учителем та однолітками, але й прищеплюємо їй самий інтерес до навчання, розвиваємо у неї вміння отримувати знання, закріплювати їх і застосовувати на практиці. Адже це є важливішим, ніж прискорене наповнення мізків дитини інформацією, нехай навіть і найкориснішою, яку той ще не встигає усвідомити й навчитися переробляти.

Ми вважаємо, що РОЗВИНЕНА ДИТИНА і ДИТИНА, ГОТОВА ДО ШКОЛИ, — це НЕ ОДНЕ І ТЕ САМЕ. Навченість — це ті вміння і навички, яким дитину “на-вчили”: уміння писати, читати, рахувати, — тобто привнесли їх ззовні. Інтелектуальний розвиток  - це розумовий потенціал, здатність дитини до саморозвитку, до самостійного навчання і вирішення проблемних завдань. Саме на цьому ми і робимо акцент на заняттях підготовки до школи.

Ми вважаємо, що тільки такий підхід здатний забезпечити дитині і його батькам СПРАВЖНІЙ УСПІХ на шляху ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ та АДАПТАЦІЇ майбутнього першокласника.

У нашому центрі програма занять з підготовки до школи складається з наступного:

  • загальний інтелектуальний розвиток дитини, знання основних закономірностей навколишнього світу, понять про простір і час, розміри, вік, річний цикл і чергування днів тижня, а також - про основи побудови соціуму і взаємодії з ним (сім'я, школа, вчитель, учень, дружба, моральні якості людини, професії тощо);
  • розвиток навичок зв'язного і свідомого говоріння, спілкування з однолітками і дорослими, розуміння того, про що говорять, вміння співставляти почуте і побачене;
  • розвиток логічного і образного мислення, вміння запам'ятовувати, переказувати, описувати і самостійно міркувати;
  • вивчення азів рахунку, послідовності та порівняння (перед, після, раніше, пізніше, більше, менше тощо);
  • розвиток навичок читання (знайомство з літерами, вивчення абетки, поняття про букви і звуки, голосні і приголосні, складання літер з фрагментів, складів - з букв, слів - зі складів);
  • підготовка дитячої ручки до письма (розвиток дрібної моторики, розфарбовування, наведення контурів, робота з прописами).

Усі заняття з підготовки до школи в нашому центрі організовані на основі авторської методики, яка синтезує основні сучасні системи і підходи у дошкільному навчанні (методики М. Монтесорі, Р. Домана, С. Лупан, Н. Зайцева і Б. і Л. Нікітіних). Заняття проходять у ігровій формі в групах до 6 чоловік, що забезпечує індивідуальний підхід до кожної дитини. А також - «м'який» перехід від дитячої гри до системного навчання, розвиток навичок роботи в колективі, вміння утримувати увагу при виконанні запропонованих завдань без насилля над психікою дитини.

Ми насамперед прищеплюємо малюкам ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ, підтримуємо і зміцнюємо у дошкільника ДОВІРУ ДО ДОРОСЛОГО і всіляко стимулюємо його ПОТРЕБУ У НАБУТТІ НОВИХ ЗНАНЬ.